پشتیبانی مشتریان


چنانچه مشکلی در زمینه خرید،  دانلود، و اجرای فایل ها دارید، لطفا ابتدا سوالات و مشکلات متداول زیر را  مطالعه نمایید. اگر موفق به حل مشکل خود نشدید، از طریق راه های ارتباطی پیام خود را برای پشتیبانی ارسال کنید.



  • من قبلاً سوالات یا بسته‌های موفقیت در مصاحبه  را خریده ام اما اکنون به فایل آن دسترسی ندارم. آیا می‌توانم مجددا فایل را دریافت نمایم؟

در صورتی که این امکان برای شما فراهم نیست می توانید مشخصات خرید قبلی خود به پشتیبانی پیامک یا تلگرام (09382992677) اعلام نمایید تا فایل برای شما ارسال گردد.


  • درگاه پرداخت مشکل دارد و موفق به انجام خرید و پرداخت وجه نمی شوم:

چنانچه از فیلترشکن استفاده می کنید، لطفا ابتدا آن را خاموش کنید و مجدداً نسبت به ثبت سفارش و پرداخت وجه اقدام نمایید. 

در نهایت چنانچه موفق به پرداخت وجه و خرید فایل نشدید، پس از انتقال وجه به شماره کارت (6063-7310-4594-2043 به نام محسن ملک حسینی) و ارسال رسید از طریق پیامک یا تلگرام (09382992677) ، فایل برای شما ارسال می شود.


  • پس از انجام خرید، گزینه دانلود فعال است ولی فایلی دانلود نمی شود:

ابتدا از طریق منوی ورود/ثبت نام و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از ورود، از منوی کاربری ---> دانلود فایل ها را انتخاب کنید. 

در این بخش هر تعداد محصول که خریداری کرده اید، نمایش داده می شود. مجدداً روی دانلود هرکدام از فایل های خریداری شده کلیک کنید تا فایل مورد نظر دانلود شود.


  • فایل را دانلود کرده ام ولی بر روی کامپیوتر یا گوشی من اجرا نمی شود:

فرمت کلیه فایلها PDF می باشد و برای مشاهده لازم است برنامه PDF خوان بر روی کامپیوتر یا گوشی خود داشته باشید. در صورتی که این برنامه ها را روی کامپیوتر یا گوشی خود ندارید، از طریق لینک های زیر آنها را دانلود و نصب نمایید:

دانلود برنامه PDF خوان برای کامپیوتر

برنامه PDF خوان برای گوشی اندروید


چنانچه همچنان موفق به حل مشکل خود نشدید، از طریق پیامک یا تلگرام (09382992677) با ما در میان بگذارید: